Min klänning växer

Lyckan i mig ökar för varje trippelstolpe jag gör
Skolavslutningsklänningen växer fram, och jag är riktigt nöjd.
SKulle värit ännu bättre om jag hann sticka ihop en kofta till den, men vi får väl ta en gul med leopardfläckar.
Lite färg måste jag ju ha.
Tyvärr har jag ingen bild på den, eftersom den hålls hemlig fram tills dagen.
Eller, kanske lägger upp en bild på hela ut-fitten den 14 Juni.
Kan berätta att det kommer vara
Turkosa tights med svarta ihåliga över.
Lila Mammelucker med svart mönster,
En regnbågsfärgad klänning (Märket YoXxified)
Knallgul kofta med leopardfläckar.
Stor röd rosett i håret.
Och förhoppningsvis blodigt röda skor på det.
Så underbart känns detta nu faktiskt.
Kanske lägger upp lite bilder på saker som knåpats ihop under de senaste dagarna.
Annars ha det underbart bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0