Another croched green thing

 
Ännu en av dessa gröna små virkade fodral som jag gjort under ett tag. Min första tanke när jag virkade var att det skulle bli som ett fodral till telefoner. Men, då jag är en av de få människor som inte äger en Iphone, så har jag kommit på vad jag kan ha det till istället.
Till mina tabletter som ligger i väskan. Istället för att ha mina allergitabletter liggande så varför inte stoppa dem i ett fint fodral liksom?
Knallgrönt som det ska vara.
 
 
I made this little green thing bit I didn't knew how to use it. I'm one of those who not own a Iphone. So I figured out that I could use it for my pills. It's very green but my camera didn't wanted to show it I think..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0