Stickade vantar såhär när våren kommer.

 
Nu när våren har kommit hit till sverige, och det är tusen grader svinkallt på morgonen, men samtidigt tusen grader varmt på dagen. Då är det dags för att använda de där tunna vantarna som passar till vårjackan, men ändå inte kyler ner händerna. Så nu har jag gjort dem Mina fina vantar. Sitter framför tv:n och myser i dem för min läsk är kall. 

 
Nu drar jag igång med mina andra små projekt. Som Iphonefodral, klänningar och getvantar, Jag älskar getter.
Ha det bäst kära ni!

 
It's "spring" in sweden. It's cold in the morning and sometimes very hot in the afternoon. So I made these to warm my hands and be just nice to look at. I'm having them infront of my TV because my soda is so cold.
Hope you are fine out there my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0