Julklappsbeställning

 
 
 
Julen närmar sig nu med stormsteg, iallafall i skrivande stund.
När detta kommer upp är det julafton och förhoppningsvis snö i massor utomhus. Lite innan jul fick jag en fråga av en väldigt kär vän till mig om jag kunde göra en fluga till hennes lillebror, som förövrigt är en av mina bästa vänner, och självklart gör jag det.
Här är resultatet som blev efter lite funderingar över vilken färg han skulle ha. Rosa eller blå...
Rosa är det självklara valet och förhoppningsvis sitter den perfekt runt hans hals.
 
Hoppas att ni har en underbar jul och inte stickar för mycket, äter för mycket julgodis (som om det ens går liksom)  eller skär er på presentpappret.
God Jul på er alla kära läsare! 
 
 
It's christmas today! I really hope that there is snow outside and that you'll eat good food and christmas candy today.
Some days before Christmas my friend asked me if I wanted to make a bowtie for her brother, who also is a very good friend of mine, and of course I wanted to make a pink beautiful bowtie for him.
I really hope that it'll fit him and that he'll be very happy.
Marry christmas for you my dear readers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0