rensar ut där det stickade befinner sig

jag fick ett ryck och började rensa ut i garderoben där alla mina stickade och virkade saker får sig en plats innan de används.

Hittade bland annat den första mössan jag gjorde, som är extremt ful egentligen.
Men den är samtidigt otroligt charmig på något vis.
bra kolla in
 
Och sp hittade jag den där svarta mössan med de röda detaljerna, som jag gjorde någongång för längesedan.
Den har aldrig blivit använd, och jag kan inte ha den.
SÅ antingen får jag sälja den, repa upp den eller hitta någon som vill ha den.
 
Vore otroligt fint att sälja den för den är för fin för att repas upp.
 
 
Vågar knappt rensa mer nu, vet ju liksom inte vad jag hittar.
Men det vore fantastiskt att hitta något som är värdigt att användas.
får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0