Det går att se på riktigt

 
 
Nu ligger mina små fina mattor och dekorerar i affären Karlshamn Design här i den lilla staden.
Den lilla affären är en liten kollektiv butik som startade som en idé och ett projekt förra sommaren då några i vår fina grupp på facebook ville ha en liten butik öppen på sommarhalvåret. Och så blev det!
 
Jag har, för tillfället, ingenting där förutom mina mattor. Men annars finns där kläder från Lina, skålar och koppar från Sanne och annat smått trevliga saker.
Själv köpte jag mina prickiga godisklänning där förra året, och i år ska jag minst köpa ett par skjorts där.
 
Ni bör verkligen gå förbi där!
 
This summer there is a little pop up shop in my city. Karlshamn design, and this summer people can watch my handmade carpets. My dotted dress that I brought last year is made of one of the amazing designers in there. You should check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0