jag är inte död. bara arg

Kära läsare och frenetiska stickade följare.
Jag är inte död! Inte heller har jag slutat med detta handarbetande.
Men skolan har börjar nu vilket har lett till att jag blivit förbannad på allt.
Tillexempel folk som inte förstår att saker tar tid att göra eftersom att jag inte ENBART stickar och virkar på dagarna. Dessutom är det många jag träffat som tror att de kan får saker gratis när jag gjort dem. Visst, jag kan ge bort små enkla saker till de som står mig nära, men tyvärr skulle jag aldrig ge bort något stort som tagit tid och garn att göra.
 
Men oroa er inte!
snart kommer det nya bilder på det senaste. 
Kommer visa bilder på disktrasorna/dammtrasorna som jag gjorde när jag skulle göra en flyttpresent till bästisen.
Det kommer bilder på de nya vantarna, 
på halsdukarna jag gör till två små pojkar.
 
det kommer komma, men just nu är jag allmänt sur.
 
Ha det fint bästa följare!
Jag älskar er
 
 
My dear followers. I'm not dead. And I haven't quit knitting or so. But my school has begun so I'm there like every hour every day. So I knit when I have time. 
I'm also very angry right now because people don't know that stuff takes time and costs money. It's very annoying...
But I've done some stuff that I'll show you soon!
 
I love you!
 
inspiration just nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0