Student is coming

Idag köpte jag äntligen garnet jag behöver till min studentklänning som jag nu har påbörjat. Jag är så lycklig över hur fin klänningen kommer att bli och garn. Garn gör en lycklig. 
 
Det är lite tomt här just nu, men det är för att det är alldeles för många projekt som pågår samtidigt. Jag går i skolan, stickar, repar fem olika föreställningar, jobbar på att komma in på en ny skola efter sommaren, virkar och ska samtidigt få mina timmars sömn. 
Inte det lättaste.
 
Hinner jag inte klart får det bli denna på studenten.
 
Today, I bought the yarn I need for my new dress. I'm very happy right now because I think that the dress will be fabulous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0