Arma stickare

Våren kommer snart att inta min lilla stad. Varmare och varmare blir det utomhus.
Enligt mig är det ganksa värdelöst. Jag gillar vintern och hösten med alla färger, varma tröjor och halsdukar.
Men varför inte göra en tunn, färgglad att använda i vår liksom?
Sagt och gjort, HÄR ÄR DEN!

För er som hört talas om att sticka på armarna, så är det exakt så jag har gjort med denna.
 
 
Spring is almost here. I don't like spring at all. I love winter and autumn. Because of all the colours, the warm and cosy shirts you can wear.
But I came out with the idea to knit a scarf with alot of colours to wear this spring, so I still feel a bit like winter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0