Jag vill virka mattor

Kära bloggföljare.
Jag känner mig oerhört oaktiv här.
Men vad ska jag skylla på?
Skolan, att jag virkar och stickar?
Att jag har vänner?
 
Nej, det finns inget att skylla på, mer än att jag prioriterat virkning och stickning mer än att blogga om det
Men men.
Tänkte bara uppdatera lite om vad som sker i  mitt liv just nu,
För er som känner att ni vill veta
 
Jag har en hel del beställningar pågång
2 Mössor till mina fina vänner.
En av dem innehåller detta guldgarn
Och det är så himla vackert.
Jag blev helt kär i att ta i det.
När jag skickade iväg min beställning blev jag väldigt fundersam
"Tänk om det är ett hårt och jobbigt garn som inte passar i en mössa alls"
Men det var verkligen tvärt om.
Det var hur mjukt och härligt som helst.
väldigt följsamt och det passar så himla perfekt i kombination med den mörkbruna färgen jag har på det andra garnet.
Helt frälst.
 
Jag stickar även på en julklapp till en kär vän,
och hoppas att det kommer bli bra.
 
Men just nu vill jag mest av allt virka mattor
Stora mattor som den här
 
De är så otroligt fina och härliga
Men det finns ingen som känner för att ge bort mattrasor till mig.
Klagande tonåring ja.
Men jag är förlat för att riva själv,
 
Nej,
Borde kanske återgå till att virka på en klänning eller något sånt.
 

Kommentarer
Postat av: Lina.OJ

hej Joxx!
får jag göra ett inlägg om dig på min blogg?
har för mig att jag sett en bild på dig ifrån äggstock där du har min klänning men hittar den inte. får jag använda den om du hittar den? tycker du är himlans inspirerande och tycker att du behöver uppmärksammas :)

mvh Lina.OJ

Svar: Åh, shit jag det vore jätteroligt om du gjorde det!Det beror ju på vilken bild det var du tänkte på, men det är klart att du får använda den. Finns nog på facebook någonstans.

Kan kolla om jag hittar någon bra bild och skicka till dig ^^
YoXx

2012-11-04 @ 21:26:12
URL: http://linaoj.blogspot.com
Postat av: sofia

Åh vilka grymma fina grejer du gör!! Blir alldeles varm & glad av din blogg. <3

Svar: Åh gud vad glad jag blir!Får se till att lägga upp massa nytt så du kan bli ännu varmare och gladare ^^ <3
YoXx

2012-11-06 @ 22:10:01
URL: http://redoityo.blogspot.com
Postat av: Helén

Hej,

Det är inspirerande att läsa din blogg.
En sådan matta skulle jag också vilja virka.
Hur gör man?
Och vem har gjort mattan på bilden?

Hälsningar
Helén

Svar: Hej!
Åh vad roligt, jag älskar att inspirera folk.
Jag virkade mattan med en virknål i storlek 12 tror jag det var.

När jag får tag i mattrasor ska jag virka flera :)

Ha det bäst!
YoXx

2012-11-09 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0