Lurven och jag

 
Titta vem jag har rotat fram ur mina vrår!
Luuuuuuuuurrrrrrrrrrrrven!
 

Ja, jag har döpt mina halsdukar och strumpor till olika saker.
Detta är då Lurven.
Vet inte varför jag inte använt honom tidigare, för satan vad mysig han är.
 
Dock måste jag ju säga att jag använder Ärnst mer, alltså min första egna halsduk.
Men nu får Lurven vara med ett tag här hemma,
Har pluggat hela dagen, så har inte haft en enda chans till att sticka eller virka någonting.
Hade varit underbart att ha hunnit sticka ett par gula byxor såhär på kvällen.
För imorgon är det som sagt
 
 
Och jag är, som en del vet, en väldigt omtänksam människa, och tänker därför imorgon hedra mina vänner och vänners vänner som tagit sina liv eller försökt.
Det kan ni också göra tycker jag.
Ge bort en fin present eller något sådant.
 
Nej, bäst att jag fortsätter med läxorna nu.
Ha det bäst kära sticketvänner!

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

finfin chey

Svar: Taaaaccckkkk ^^
YoXx

2012-09-13 @ 15:01:08
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0