Det där med att ge sig in på saker man inte borde

I julklapp fick jag fem garner av Louise.
Och alla hade de ett skumt utseende och skumma färger.
Min hjärna tänkte direkt att
-Nämen. strumpor borde bli nice med dessa garner...
 

Och jag erkänner, min hjärna hade sjukt fel. för det blev inga bra strumpor så jag nystade upp allt igen.
Borde hålla mig till saker jag faktiskt vet att blir något liknande bra, och göra en mössa eller ett par vantar av de garnerna.
Mössan känns rimligast.
 
Men först ska jag göra klart mina beställningar och sedan försöka virka klart klänningen jag började på.
Har haft mycket mer att göra detta året än vad jag hade förra året, så virkningen har fått ligga i min fotölj ett tag.
Men det måste vara dags att ta tag i det.
 
Jag blir så pepp på att fixa saker när jag ser bilder som denna
 
Pictures like this makes me want to knit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0