Jag fick garn och dog

Min kära vän Linnea, som även var mottagaren av denna halsduken
 
hade varit på Ullared/Gekås vad som, i helgen och såklart bad jag henne att KÖP GARN TILL MIG?!?!?!!?!?!?!??!
Och då tänkte jag att "Ja, men hon kommer nog hem med ett rosa eller något,"
MEN NEJ! Hon kommer hem med ett karamellfärgat garn som riktigt lös
Och lite barnslig som man är så dog jag av lycka,
ännu ett garn till min samling
Men samtidigt så stickar jag nu på ett par riktigt blågrå strumpor,
som en liten kontrast till allt det färgglada.
Får se vad det blir av det liksom
 
Ha det bäst ni därute!

Kommentarer
Postat av: Vegosessan

Tjusigt värre!!!

Svar: Tackar tackar!
YoXx

2013-03-05 @ 08:32:03
URL: http://vegosessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0