EFFF - Ett Fett Färgglatt Fodral

 
Fick för ett tag sedan en beställning på ett virkat, färgglatt bokfodral av en tjej på en hemsida. Gud vad roligt och fantastiskt! tänkte jag och började genast spåna idéer. Hon skrev att jag fick välja helt själv, så då fixade jag ihop rosa, grön och en färg som tydligen är turkos, färgblind som man är...
Nu är den iallafall klar, och resultatet rymmer två av mina böcker. Panginikontraktet och Mia Skärringers Dyngkåt och hur helig som helst. Alltså är den ganska bred.
Vad tycker ni kära läsare?

 
I got an order on a colourful book sleeve. And this is the result. I hope she'll like it when she gets it.
The sleeve very big and colourful.
 

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0