Ibland är man ensam

kära bloggläsare, hur många av er känner igen er i att vara så hemskt ensam ibland.
Så ensam att man undrar om det är fel på en?
Ibland känner jag mig så ensam. När jag hör mina fina vänner som ska ut och festa en fredagskväll medan jag har planerat att sitta hemma och virka eller sticka tills ögonen inte orkar vara vakna längre. Då känner jag mig ensam. 
 
Men det glädjer mig att jag faktiskt gör något som jag tycker otroligt mycket om. Att jag faktiskt inte vill vara ute och festa. Jag kommer nog aldrig få det intresset. Eftersom att det känns så mycket härligare att sitta och föra ett normalt samtal med en person över en kopp te. Med en kopp te och en trevlig människa att prata med, då kan man även skapa något vackert med händerna. 
 
Nu ska jag ta tag i mina ungdomsproblem, skolarbetet...
 
Ha det bäst fina ni!
 
I sometimes feel so alone. I feel alone when all my friends are out partying and I'm home alone.  But I'm also so happy that I do something I really love. Becaouse I love talking to someone over a cup of tea. I'm happy when I'm knitting and talking to beautiful friends over a cup of tea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0