istället för sol

Det är oerhört varmt utomhus just nu i denna Juni månad. Solen skiner och överallt solar människor, njuter av solen och tar årets första dopp i havet.
Det första doppet har jag ännu inte tagit och solat det har jag inte heller gjort. Isätllet för att njuta av värmen utomhus så har jag stickat på en ny tröja med en annan design än jag jobbat med förut, det är så otroligt spännande och roligt att ge sig in i ett nytt projekt när det finns så mycket tid kvar.

Dock känns det ibland otroligt dumt att sitta och sticka på en varm tröja till vinterns intågande, men bättre att göra det nu så att det är klart när vintern kommer, än att vänta tills den redan kommit.

 
It's summer but I'm not out, enjoying the sun. Instead, am I knitting on a new sweather for this winter.

Kommentarer
Postat av: Sofie - catfightback

Vilka fina grejer du stickar! :)

Svar: Åh, tusen tack!Vad glad jag blir! :)
YoXx

2014-06-22 @ 14:19:18
URL: http://www.obscurepastels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0