Det går bra nu

Studenten är över och mina dagar är fyllda av teaterrepetitioner och snart även föreställningar.
Mellan alla repetitioner och föreställningar så har jag blivit utvald till en av 30 Sommarföretagare i Blekinge och Bromölla. Det känns väldigt stort och bra att ha fått det stödet till att utveckla den här bloggen från en liten hobbyverksamhet till ett riktigt företag under sommaren.
 
Så, vad kommer det innebära för mig att vara egenföretagare? Jo, jag kommer sticka och virka produkter som ni läsare har möjligheten att köpa. Mina produkter som jag ska skapa och sälja i sommar kommer vara möjliga att beställa i olika storlekar och färger efter vad du som köpare önskar.
 
Glöm inte att gå in och gilla/dela min sida på Facebook så är ni alltid uppdaterade om vad som händer.
 
 
This summer I've been chosen as one of 30 young entrepenours from Blekinge and Bromölla to be a Sommarföretagare. That means that I will make and sell stuff from this blog to my readers and others. If you are interested in buying anything, go to my facebook page (click picture above) and write me a message.
Hope you want to follow me this summer and future one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0