Rockasockorna.

Efter ett långt uppehåll på denna blogg, så kommer här ett snabbt inlägg om det senaste jag gjort.
En vän till mig frågade om jag ville sticka ett par strumpor till henne, och det är väl självklart! 
Har på senare tid insett det negativa att ha alla mönster i huvudet; man glömmer lätt bort vilket varv man är på och när det är dags att byta till något annat.
 
 
It's been quiet on this blog for a while now, but here I am again!
A friend of mine asked me if I could knit some socks for her, and here they are!
 
 
Rockade ni sockorna förresten? Jag har vanligtvis olika strumpor så jag fick köra på två likadana strumpbyxor innan jag kom hem och blev barfota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0