Den där skogsfärgade mössan.

 
This is how the skogsmössa ser ut.
En vacker pojke på Ansiktsboken bad mig sticka en mössa åt honom.
Och det gjorde jag,
Här är resultatet.
Emil bad om en mössa i naturfärger.
Brunt och mossgrön dök då upp i huvudet
Diskussionen blev inte jättelång utan jag fick förtroendet att göra den som jag tyckte.
Själv tycker jag att den blev riktigt bra.
och gjorde därför en egen, (den på bilden, eftersom jag inte vet om jag fick ta på mig den för att visa)
Snart flyger den iväg med posten mot sin nya ägare.
Och jag beger mig in i nästa projekt.
 
Kära LiggerISticket Läsare,
Ha en skön höst nu!
 

Kommentarer
Postat av: en snigel

Den är så fruktansvärt vacker. haha så du gjorde en till dig själv också xD det var inte så nödvändigt för min del men nu har ju du också en fin mössa! <3

Tack för hjälpen! :) ;)

Svar: DU vet att du måste skicka bild på dig med mössan sen ^^
YoXx

2012-10-30 @ 09:46:57
Postat av: en snigel

det ser jag som en självklarhet. :)

Svar: Bra!Den är nu ivägskickad,
men posten brukar vara elak mot mig.
YoXx

2012-10-31 @ 10:21:01
Postat av: en snigel

Bra, då får jag den säkert om typ 2 dagar.. :)
Vad menar du med elak?

Svar: saker jag skickar iväg brukar ta en fika eller något med posten, för de kommer alltid fram sent.men nu hoppas jag att den inte vill fika. för jag vill se hur bra den passar dig
YoXx

2012-11-02 @ 00:00:22
Postat av: en snigel

ja jag hoppas också på att den snart kommer, kalt ute! sen vill jag ha min vackra mössa på mig. :)

2012-11-02 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0