En sån där glittrig vit sak man bär runt halsen

 
När jag var i Kylinge med fina Caroline, så hittade hon lite vita garner och bad mig att jag skulle sticka en tubhalsduk med lite större hål så att det går att bära på våren och sommaren. Och snäll som man är, så gjorde jag det. Halsduken innehåller inte bara vitt garn utan även ett vitt garn med lite glitter i. För att ge halsduken lite liv mitt i allt det vita.
Två projekt klara på två dagar är inte dåligt.
Ha det bäst fina ni!
 
 
When I was in a town called Kylinge with a friend of mine, she found som white yarns that she wanted me to knit a scarf in. And friendly like I am, I did it. I hope she'll like it.
Love to you all! 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar den......

2013-04-13 @ 13:54:53
Postat av: karoline

Det var inte meningen att bli anonym...

2013-04-13 @ 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0