That yellow shirt

 
Nu när året närmar sig sitt slut, så firar de flersta med att dricka alkohol och dansa tills benen viker sig. Andra firar genom att umgås med nära och kära och vissa firar inte alls.  
 
 
Jag vet inte hur jag kommer fira mitt nya år, men för att hålla mig varm under de kalla kvällarna som ligger framför mig, så kom denna tröjan till. 
Garnet fick jag från min farmors mamma. Den tanten är otroligt cool och det är därifrån min stickande ådra kanske kommer..
 
 
Tusen tack alla ni som läser denna blogg och även gillar facebooksidan. För er som inte gillar den, GÖR DET!
 
 
It's new Years eve today and I have no idea how I will celebrate. Maybe I will meet some friends, maybe I'll be home with my family. I have no Idea. But the nights will be cold, so I made this shirt with yarn from my grandma's mother. I love her!
 
I want to thank you who reads this blog and likes its facebook page. If you don't like the facebook page, do it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0