mustascher

 
Förra året tillverkade jag många julklappar själv. det var inte bara stickat och virkat utan även mycket annat pyssel.
Men en av de presenter som jag personligen blev mest nöjd med, och som faktiskt fick mottagaren att gråta var dessa vantarna.
Mustachvantarna! 
De är så himla enkla att göra, och jag kommer njuta varje gång jag tänker på hur glad fina Louise blev
Jag hoppas att ni hade den bästa julen någonsin!
 
 
This christmas I made most of my christmas gifts. One of the gifts were those gloves. My friend Louise loves mustasches ( I can't spell that word..) So I made those to her. She were so happy that she started to cry. And I was so happy that she was happy. Hope you had a great christmas!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0