Efter flera månader i garderoben har hen äntligen kommit ut

 
 
Här har ni hen. Min hängselkjol som jag pillar på under flera månader. Tanken var från början att göra en klänning till, men klänningar har jag många och inte lika många kjolar så en kjol fick det bli istället.
Och jäkla vad nöjd jag är!
 
Klänningen är virkad i bommulsgarn så den kommer vara så himla skön att ha på sig utomhus.
 
Det är så mycket idéer i mitt huvud som flyger runt, saker jag vill göra och saker jag måste göra. 
Mycket är vintergrejer, men vad gör det. Winter is comming. och that's it liksom.
 
 
Finaly, this skirt is done. It took many months because it had to be in the closet when I had other things to do, but now it's done and I'm so glad!
Hope you have a wonderful summer!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh klänningen är helt ljuvlig!!! <3

Svar: Åhh!!! Tack <3
YoXx

2014-07-28 @ 17:50:01
URL: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Åh klänningen är helt ljuvlig!!! <3

2014-07-28 @ 17:50:03
URL: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se
Postat av: Siri

Jag blir galen, wow vilken fin klänning! Så härliga färger på kjolen. Är det ett mönster du hittat på själv? Riktigt inspirerande. :)
Har försökt att virka lite mer somriga grejer jag också när ull inte kändes jätteroligt mitt i sommaren, men det gav jag upp och hängav mig åt höstdrömmarna. Men nästa år ska jag minsann virka en bikini! :)
Hoppas att du har en skön sommar, kram!

Svar: Shit, vilket sent svar du får nu,Skyller på att jag stickat istället för att hänga på internet (vilket jag iförsig har, men iallafall)

Mönstret kommer helt ur mitt huvud så kommer nog aldrig kunna göra m den igen. Men det är det som är så underbart.
Jag har nu helt gett upp somriga saker och börjat med alla julklappar och tröjor till mig själv.
Så himla taggad på hösten!!
Men shit asså bikini låter asfett!

Jag har haft en fantastisk, men äckligt varm sommar. Hoppas din varit oerhört bra!
Kram!
YoXx

2014-07-31 @ 22:57:25
URL: http://siriklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0