Lagom varm, lagom kall tröja som visar fettet

 
Såhär ser hen alltså ut, min senaste tröja som kommit till samlingen i garderoben.
Hen är kort och gott en restgarnströja efter ett mönster som jag fann i huvudet och testade.
 
 
Egentligen så var tröjan klar för två veckor sedan, men blev så lyrisk när hen var klar att jag hann använda hen och lägga hen i tvätten innan jag insåg att jag glömt fota och lägga upp här. Men nu kan ni beskåda hen och njuta av hur mysig jag kommer vara nu i höst och vinter.
 
 
Tröjan är tillverkad i akrylgarn från red heart som köpts in någon gång i den svunna tiden. Det har använts tre olika garn till tröjan, vilket syns på armarna där alla tre är representerade.
 
 
After a long time, here it is! My new sweather. It's lovely, so warm, so cozy and so gorgeous. Fact, I finished it two weeks ago, but I got so exalted that I used it and washed it before I remembered that I hadnät showed it for you. SO here it is!
 
(Såhär kan det gå när en glömmer att kameran är på. This is how it goes when I forget that the camera is taking pictures)

Kommentarer
Postat av: Ellinor.

Men åh! Hur fin!!! :D

Svar: MEN ÅH TACK!!! <3
YoXx

2014-11-27 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0