Never more cold ears

När jag för några dagar sedan var ute och gick i den kalla vintervår-luften höll jag på att frysa sönder om mina öron. Vanligtvis har jag håret instoppat i halsduk och jacka, men inte i måndags inte. Då hade jag håret utanför halsduken och jackan OCH JISSES VAD KALLT DET VAR! Förstår mig inte på folk som kan gå med öronen bara sådär, så för att skydda mig under min nästa promenad gick jag hem och hittade lite garn att göra en mössa av och här är den! 
 
SODA POP MÖSSAN!
 
When I was out walking in the cold world some days ago my ears hurted because of the cold winds so I decided to knit a beanie. And here it is.
I call her SODA POP as the candy
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellinor.

DU ÄR COOL och VILL OCKSÅ TRÄFFA DIG!!

Svar: HHAHA WIIE!
YoXx

2015-01-14 @ 13:54:06
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0