Hoppas på att vinna ett bidrag till mitt klänningsköp!

Hej Bloggen!
För er som är intresserade av mitt liv och kläder, så tänkte jag visa er två klänningar som jag vill investera i.
Båda två kostar 720:- stycket, och därför är jag med i en tävling på Lina.OJ:s blogg.
 
Där lottar hon ut ett presentkort på 250:- och det skulle jag verkligen behöva, för då skulle jag kunna köpa båda dessa två klänningarna.
 
Provade denna idag, kände mig som en söt 60-tals flicka
 
Även denna provade jag idag, kände mig som en liten flicka på en sommaräng.
 
 
 
Är Ni, mina kära bloggläsare intresserade av att vara med i tävlingen, eller investera i något annat vackert av Lina, så klicka på bilderna så tar dem er till hennes blogg.
 
Lite fler saker som Lina har gjort.
 

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan (Virvlis)

Underbara grejer hon har gjort!

Svar: Det är helt sjukt vad fint det är!
YoXx

2012-08-01 @ 22:44:36
URL: http://envirvelvindsflicka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0