En liten gullig kommentar om att jag liknar Lina.

För två dagar sedan, ungefär, fick jag höra från en liten tjej att jag liknade Lina väldigt mycket.
 
Jag kan inte riktigt se några likheter, men, jag ser upp till henne.
För det är en ganska rolig historia.
Lina var tjejen som fick mig att skaffa korvhår den där sommaren 2009.
Och jag har avgudat hennes kläder och sömnadskonst sedan jag först såg dem
Så det var faktiskt ganska vackert att få höra att jag liknade henne.
 
Och nu inför jul så kan jag berätta att överst på min önskelista så finns en klänning av Lina.
Vilken spelar ingen roll, men jag vill så gärna ha en till.
Eller en jacka.
 
Ha det underbart nu kära läsare, själv ska jag sticka på alla beställningar såhär innan jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0