174 kronor fattigare, två loppbett rikare och riktigt exalterad = 8 garner rikare.

 
Kolla på den där högen kära läsare.
Det där är ett garn som brukar kosta runt 120 kronor, men dela den kostnaden med tio så får ni veta vad jag fick det för. Älskar att handla garn.
 
Det är som sagt påsklov nu, och uttråkad som man är så begav jag och mammas kompis, min fina människa till en garnaffär i en by vid namn Kylinge. 
När vi kom dit vad det lite kyligt, så drog till med vitsen "Men vi är ju i kylinge"
Väl inne i affären var det fullt av garner, garner längs hela väggarna. Ja, ni kan förstå hur jag kände mig där. Alla de tusen sorter och kvaliteter till så bra priser. Jag blev som ett barn i en godisaffär. 
De flesta garnerna jag köpte var "restade" alltså de är helt intrasslade och knutna att jag nu måste nysta ihop dem. Men vad tusen gör det. 
 
Nu ska jag fira resten av kvällen med att sticka, virka och nysta.
Precis som en kväll ska vara.
 
Ha det bäst ni fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0