Jag kommer spräcka min budget.

På Hemtex i Karlskrona, kanske även finns i andra hemtexaffärer, men jag har bara sett det i Karlskrona. Där finns det små "kit" med saker man kan sticka. Jag har varit där inne ett antal gånger och bara dreglat över de fina garnerna som de har där inne. Men jag vet inte om jag vill köpa dessa kitten och sticka samman det. Eller om jag skulle gå under om den inte blev som jag ville.
 
 
Så nu sitter jag här och funderar, beställa eller inte beställa.
Det värsta är att jag vet att jag kommer köpa dem allihop. Men jag hoppas att jag kanske snart kan säga emot mitt beroende av att köpa garn.
 
Ha det fint kära läsare!
 
English, for my beautiful non-swedish readers:
I want to buy some knitting sets, but I don't know if I'll fix it. But if I know myself right, I'll buy it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0