Mönster på sak jag ska göra i framtiden.

 
När man tycker om getter, som jag gör. Så är det ju klart att man ska ha ett par vantar med getter på. Tror dock att mina vantar inte kommer bli svart vita. Utan troligtvis röda och bruna. Lite som om de var väldigt onda getter. Mumsigt liksom sådär.
 
Funderar också på att sticka ett par vantar med kanske katter eller hästar på också.
Får se hur det blir med min tid.
Är iallafall klar med Iphone 5 fodralen nu. Fattas bara knapp och foto så är det fixat.
 
Ha det bäst!
 
This is a pattern of some mittens I want to knit. It's goats on. I love goats.
My Iphone 5 sleeves are done. I only have to photaograph them and then you'll see them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0