prat om nuläget

Jag är inne i en oproduktiv fas. Folk tvivlar på att jag gör något vettigt.
Folk säger att jag måste ha högre priser på de saker som jag säljer. Det är lite som att de vill börja bestämma över mig och min egna hobby. Lite som att ta över den ungefär. Men jag trivs med detta. Jag har fått beställningar som jag ska göra. Och de är lätta att göra. Så det är nog därför jag är improduktiv. Jag är ute efter utmaningar. Lite som mitt sommarprojekt med hästarna. och min lilla dröm om de röda vantarna med svarta getter. Det känns som att jag borde springa och köpa nya garner så att jag kan börja.
Imorgon ska jag på Jubileums fest med skolan, jag vill hellre sitta hemma och virka eller sticka.
 
Vi får se hur det blir. Så länge får ni njuta av dessa fina bilderna från Linas blogg. Funderar lite på att köpa en ny klänning i sommar. Får se hur det blir.
 
Ha det bästa!
 
I've kind of lost my inspiration. I think it's because of those easy orders I've got. I'm looking at Linas pictures and wonder if I shall buy a new dress this summer or not. 
Tomorrow it's a party with my school, I want to sit home and knit instead.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken mysig blogg :)

Svar: åh, vad kul att du tycker det!
YoXx

2013-04-26 @ 10:36:05
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0