Sådär två veckor senare

Inleder detta fina inlägg med en bild på A-I i hennes fina regnbågshalsduk som jag stickade ihop för ett tag sedan.
Och nu bara rasar det in beställningar.
Jag håller på med ett par strumpor, en ny tubhalsduk,
Mönsterstickade halsdukar och ska sedan ge mig på en tröja.
Det suger dock att garn är dyrt. men vad gör det.
 
För övrigt så är vintern ute i landet, det snöar överallt och det är kallt.
Ännu bättre är det då att jag äger alla dessa halsdukar, mössor, strumpor och vantar.
Fryser aldrig.
 
Och det är så himla kul när jag ser hur jag påverkat folk med mitt stickande och virkande.
När folk i min närhet smsar mig och frågar om stickhjälp. 
Blir så glad över sånt.
 
Ha det fint fina människor där ute i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0