Peace.

Nu sitter jag här med ett par nya vantar, en klänning som närmar sig slut-tampen, ett linne som jag vill bli klar med samt ett Ipad-fodral som jag började på någongång. Sådant händer ju när man är lite för kreativ, lite för vimsig och har lite för mycket vilja när det kommer till att påbörja projekt. Nu väntar ett ständigt fästande av trådar, ett fästande av delar och axelband. Men vad gör det när sommaren är här och man är ledig varenda dag.
 
Imorgon hade jag tänk sätta mina fingrar i ett nytt arbete, nämligen att göra små söta kort att fästa på alla grejer jag gör. Bara för att jag själv tycker att det är oerhört vackert att få en liten handskriven lapp av formgivaren till saker jag skrivit. Jag tycker att det vore så himla fint att kunna skicka iväg mina saker till folk och samtidigt hälsa dem att de är otroligt bra och fina som låter mig göra det jag tycker massor om. Det enda som inte är på min sida när det gäller det, det är att min handstil inte är det vackraste. Men vad gör det. Personligt ska det vara.
 
 
I just finished a new pair of gloves. And there is still more to do. like a dress, sleeve for Ipad and a top I want to finish. There is so much to do when you knit. But I love it!
 
I've also thought about making some cute messages to all those people who buy stuffs from me. I really love to get messages from people I've brought stuff from. It's a special feeling when you read small messages from someone. That's what I'll do tomorrow. Writing messages to people.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0