Måndag imorgon

Det är måndag imorgon, och jag var tvungen att dubbelkolla om Måndag stavades mondag. Insåg sen att det var med tyska och engelska som hade o.
Iallafall. jag stickar och stickar så att jag snart tappar fingeravtrycket på mitt högra pekfinger. Huden ramlar av lite då och då, men skam den som ger sig sägs det ju.
Snart är jag klar med ännu en sån här
 
Den ska dock säljas ganska snabbt till en nära vän. Hoppas att hon blir nöjd nu när våren vill komma men inte riktigt tillåts att göra det.
Samtidigt som jag svävar kring med regnbågar så stickar jag på mina gråa strumpor i Drops garner som jag impulsköpte i somras och aldrig trodde att jag skulle använda. Men det gör jag ju tydligen.
 
Men båda är på sluttampen, så nu funderar jag på vad nästa sak ska bli
Kanske ska börja med de där mammeluckerna, eller hängselbyxorna. Dessutom måste jag hitta ett sätt så att man kan träna samtidigt som man stickar eller virkar. 
 
Någon som har ett tips på något sånt? För tror inte att idrottsläraren anser att mina extremt starka handleder är bra nog för att ha en vältränad kropp.
Aja.
 
Ha det bäst ni fina människor där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0