Julklappen som kanske säger mjao

Tänkte försöka mig på en repris från förra året och få mina klasskompisar att börja gråta av lycka över mina julklappar.
Louise som förra året fick mustaschvantar blev så glad att hon började gråta, så i år bestämde jag mig för att ge min kattälskande vän  Hedvig ett par vantar som hon skulle kunna älska.
Trots att jag stickat en heldel, så måste jag säga att dessa vantarna var de krångligaste jag gjort på länge.
Men hoppas nu att hon blir superglad när hon får dem.
 
God Jul på er allihopa!
 
 
 
Last year, I gave my classmate Louise mittens with mustasches on, so this year I wanted to give my classmate Hedvif mittens with her favourite animal on. Cats!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0