SUMMARY OF THIS YEAR

Nu när året lider mot sitt slut, så tänkte jag ta och sammanfatta hur mitt skapande har sett ut under året. (Klicka på bilderna för att komma till de separata inläggen)
 
Januari
 
 Jag började året med att blogga om vantarna som Louise fick i julklapp av mig. 
 
Gjorde min första tröja efter eget huvud.
 
 
Gjorde armstickade halsdukar
 
Gjorde strumpor till farmor
 
Februari
 
 
April
 Den första koftan
 
LIte sena julklappar
 
Maj
 Trotsade våren för att sticka vantar
 
Juni
 
 
Stickade en mössa i en otroligt fin färg, som jag senare gav till min största idol. Mariette Hansson.
 
 
Juli
 Årets snyggaste kjol såg världens ljus
 
Vintern skulle komma så jag gjorde vantar mitt i sommarens varmaste dagar
 
November
 Magtröjan föddes.
 
December
Och nu i December så kom dessa till liv.
Mottagerskan blev jätteglad.
 
 
 
Nu vill jag bara önska er ett gott nytt år!
 
A summary of what I've done this year. Click on the pictures for a wonderful trip to the main post.
Happy New Year to all of you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0