I wish I had the time

Just nu är jag fett inspirerad och har så många idéer i mitt huvud som jag vill få ut i mina fingrar och skapa något av. 

Nu inför Alla hjärtans dag är jag väldigt inne på denna tröja med ett stort hjärta,

 
 
 
 men även, eftersom att Ryssland håller i OS med sina idiotiska lagar om att homosexualitet är förbjudet, så vill jag göra något för att visa vart jag står.
Jobbar på att hitta något som jag känner att jag vill göra.
 
Våren har nu börjat anlända och jag har så många projket som ska bli färdiga nu innan sommaren. 
Förhoppningsvis färdigställs något nytt snart så att ni kära läsare får något att kolla på, tillsvidare kan ni kolla på dessa små varelser.
 
.
 
I'm very inspired right now to knit and chrocet. It's about a week until Valentines day so i want to make a shirt with a big heart. And, as I hope you know. The Olympics are in Russia right now, and Russia have those laws against HBTQ people so I want to make something that shows where I stand.
 
Have to think about all those stuffs I want to finish before the spring finally is here. 
I'm a bit suspicious about those birds up there..
Hope you have a nice and wonderful weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0